Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Det regna et par timer for tidlig. 90% av de horisontale flatene må slipes og tas på nytt. På den annen side klarte lakken å forsegle det som var att av småsprekker rundt vinduene, i overgangen dollbord-kabin, og slike plasser. Med et lag til oppå kan det kanskje bli ganske tett?

Nå blir det mye regn framover, så finishen oppå får vente. Kommer nok til å legge på et lag bunnsmørning, hvit eller lysegrå, for å få dobbelsjekka evt lekkasjer. Skal la vannet komme inn i rommet bak det åpne styrhuset, slik at jeg ser hvor det lekker.

Frambakken (dekket forut) ble lakka seint, så her ser det ille ut:

Vannskade.JPG.1e6163f49668aa8dda1b524eb0299af0.JPG

Akterbakken starta jeg med, og endte på dollbordet framfor på styrbord side. Det er altså bare snakk om et par timers forskjell, og hadde jeg bare starta litt før, eller regnet hadde venta littegrann....

Vannskade2.JPG.75e514ec6d93999feccea2fcc5c5ea51.JPG

Vosso63

Vosso63

Det regna et par timer for tidlig. 90% av de horisontale flatene må slipes og tas på nytt. På den annen side klarte lakken å forsegle det som var att av småsprekker rundt vinduene, i overgangen dollbord-kabin, og slike plasser. Med et lag til oppå kan det kanskje bli ganske tett?

Nå blir det mye regn framover, så finishen oppå får vente. Kommer nok til å legge på et lag bunnsmørning, hvit eller lysegrå, for å få dobbelsjekka evt lekkasjer. Skal la vannet komme inn i rommet bak slik at jeg ser hvor det lekker.

Frambakken (dekket forut) ble lakka seint, så her ser det ille ut:

Vannskade.JPG.1e6163f49668aa8dda1b524eb0299af0.JPG

Akterbakken starta jeg med, og endte på dollbordet framfor på styrbord side. Det er altså bare snakk om et par timers forskjell, og hadde jeg bare starta litt før, eller regnet hadde venta littegrann....

Vannskade2.JPG.75e514ec6d93999feccea2fcc5c5ea51.JPG

• Create New...