Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Jeg trur jeg tar av alt akter for veggen inn til kabinen. Så kommer jeg til under dollbord og slikt. Får anskaffe nye gode båtmaterialer og få det opp igjen i furu. Må jeg ta opp mahogny kan den muligens brukes til pynt innvendig, men dollbordet blir i furu etter hvert som det skiftes ut. Når jeg bygger det oppatt vil det bestå av sammenhengende bord fra "midtskottet" og så langt akter jeg kommer. Esinga må styrkes likt på begge sider. Sjøl om jeg gjør det, vil jeg få laga til fleksibel akselkobling til sabben. Det flytter seg nedi der, og har jo alltid bråka en del!

1991488462_Vossostyrhus.JPG.980ebe50b415ba481b92e5a09ab9ca80.JPG

Vosso63

Vosso63

Jeg trur jeg tar av alt akter for veggen inn til kabinen. Så kommer jeg til under dollbord og slikt. Får anskaffe nye gode båtmaterialer og få det opp igjen i furu. Evt kurant mahogny kan muligens brukes til pynt innvendig, men dollbordet blir i furu etter hvert som det skiftes ut. Når jeg bygger det oppatt vil det bestå av sammenhengende bord fra "midtskottet" og så langt akter jeg kommer. Esinga må styrkes likt på begge sider. Sjøl om jeg gjør det, vil jeg få laga til fleksibel akselkobling til sabben. Det flytter seg nedi der, og har jo alltid bråka en del!

1991488462_Vossostyrhus.JPG.980ebe50b415ba481b92e5a09ab9ca80.JPG

• Create New...