Jump to content

Edit History

Sjøvind

Sjøvind

Kjøpte noe aluminium på et lite verksted som lager overbygg til fiskebåter. Men det var ikke her i distriktet, så det hjelper ikke så mye. Du får sikkert tak i hos Astrup. Og så skal det ligge en skraphandler ute med Flesland, ta en telefon dit kanskje? Ellers er det vel noe industri på Askøy som kanskje kan avse litt kapp?

Enig med de to over at det sikkert er råtten kryssfiner inni akterspeilet som er synderen. Jeg hadde samme på gamlebåten og fjernet og støpte inn nytt (hadde litt større motor). Vet ikke om det er en jobb jeg ville anbefalt som restitusjon.. Til en 6 hk holder det nok å forsterke skikkelig. Kanskje lage noen knær i eik f.eks som forbinder akterspeilet til aktertofta?

Sjøvind

Sjøvind

Kjøpte noe aluminium på et lite verksted som lager overbygg til fiskebåter. Men det var ikke her i distriktet, så det hjelper ikke så mye. Men du får sikkert tak i hos Astrup. Ellers så skal det ligge en skraphandler ute med Flesland, ta en telefon dit kanskje? Ellers er det vel noe industri på Askøy som kanskje kan avse litt kapp?

Enig med de to over at det sikkert er råtten kryssfiner inni akterspeilet som er synderen. Jeg hadde samme på gamlebåten og fjernet og støpte inn nytt (hadde litt større motor). Vet ikke om det er en jobb jeg ville anbefalt som restitusjon..

• Create New...