Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Ida Marie III skrev for 1 time siden:

Jeg vet ikke hvem...

Nei, det er et offentlig forum, og det er ikke verdt styret. Poenget mitt er jo, som du antyder, at jeg står jo ikke i veien, midt inne i flåten av utrangerte båter- der jeg er eneste aktive oppusser! Det har jo vært koslige dager nå, med mange trebåter oppe og andre slike gamle gubber som styrer med sine klenodier. Vosso, 10m x 3m, kan en jo ikke ha på en gårdsplass, om en ikke har en hel gård, så den må jo stå der den står. Egentlig burde det vært lagt ut opplagsplasser hist og pist. Her på øya bor det 25 000 klemt sammen i sør. Resten av de 100 kvadratkilometrene er ganske tomme...

Vosso63

Vosso63

Ida Marie III skrev 21 minutter siden:

Jeg vet ikke hvem...

Nei, det er et offentlig forum, og det er ikke verdt styret. Poenget mitt er jo, som du antyder, at jeg står jo ikke i veien, midt inne i flåten av utrangerte båter- der jeg er eneste aktive oppusser! Det har jo vært koslige dager nå, med mange trebåter oppe og andre slike gamle gubber som styrer med sine klenodier. Vosso, 10m x 3m, kan en jo ikke ha på en gårdsplass, om en ikke har en hel gård, så den må jo stå der den står. Egentlig burde det vært lagt ut opplagsplasser hist og pist. Her på øya bor det 25 000 klemt sammen i sør, på 100 kvadratkilometer...

• Create New...