Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Til tross for tidenes beste sommervær går det sakte framover, tross stress, tross forsøk på å nesten bare gjøre Vosso. Skal perforere regnbuehinna på høyre øye om halvannen uke og har derfor starta med noen uefne dråper som stjeler mye tid og merksemd. Jeg er en sånn en som ikke arbeider godt om jeg blir sparka i rævva eller blir frista med gulrot. Jeg arbeider best når jeg kan kose meg, og jeg kan virkelig kose meg med fryktelig mye som andre syns er traurig, bare jeg ikke blir sparka i rævva eller frista med noe som helst. I motsetning til hva mange trur finnes det flere som jeg, som altså liker prosessen omlag like godt som resultatet, eller finner problemet løst når en har klekka fram framgangsmåten - og gjort unna grovarbeidet. Jeg er ikke god på den ultimate finishen, og syns siste sandpapir kan være på 80 eller 100. Ikke 180 eller 240.

I dag har jeg, tross et avbrudd med drypping, øyeflimring, soving og småsutring, klart å lage den kassa som skal stå under styrekonsollen. Tiljene (lemmene) i eik som er tatt opp skal få hvile til jeg starter opp inni kabinen. De egner seg rett og slett ikke som lokk på kasser. Får lage noe i tommetjukk furu og plante båtdtolsøyla oppå.

1211088402_Kasseustyrekonsoll.JPG.32e517f72a41517af74e00bc6a88a0dd.JPG

1259821554_Tiljeeik.JPG.a55d57f894b5b32f90392f441d5b42a9.JPG

Vosso63

Vosso63

Til tross for tidenes beste sommervær går det sakte framover, tross stress, tross forsøk på å nesten bare gjøre Vosso. Skal perforere regnbuehinna på høyre øye om halvannen uke og har derfor starta med noen uefne dråper som stjeler mye tid og merksemd. Jeg er en sånn en som ikke arbeider godt om jeg blir sparka i rævva eller blir frista med gulrot. Jeg arbeider best når jeg kan kose meg, og jeg kan virkelig kose meg med fryktelig mye som andre syns er traurig, bare jeg ikke blir sparka i rævva eller frista med noe som helst. I motsetning til hva mange trur finnes det flere som jeg, som altså liker prosessen omlag like godt som resultatet, eller finner problemet løst når en har klekka fram framgangsmåten - og gjort unna grovarbeidet. Jeg er ikke god på den ultimate finishen, og syns siste sandpapir kan være på 80 eller 100. Ikke 180 eller 240.

I dag har jeg, tross et avbrudd med drypping, øyeflimring, soving og småsutring, klart å lage den kassa som skal stå under styrekonsollen. Tiljene (lemmene) i eik som er tatt opp skal få hvile til jeg starter opp inni kabinen. De egner seg rett og slett ikke som lokk på kasser. Får lage noe i tommetjukk furu og plante båtsøyla oppå.

1211088402_Kasseustyrekonsoll.JPG.32e517f72a41517af74e00bc6a88a0dd.JPG

1259821554_Tiljeeik.JPG.a55d57f894b5b32f90392f441d5b42a9.JPG

• Create New...