Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Ja @Ida Marie III... Min frue, hulde viv, bedre halvdel, har foreslått at jeg må starte med kognitiv terapi, eller noe slikt. Det hoper seg visst opp, og så blir jeg litt vond å ha med å gjøre. Det har noe med alderen å gjøre, trur jeg. I hvert fall husker jeg bestemt at det spratt fram slike i min ungdom, som fra intet, enda de faktisk hadde vært ett eller anna normalt i det vanlige, sivile livet. Disse krydra lokalavisa med leserinnlegg eller sto brått på stands på torvet og geberda seg noe som andre ikke en gang hadde tenkt på. Det er derfor lurt - har jeg tenkt - at jeg svarer "Ja!" når hun spør om jeg har kommi i gang med det kognitive, eller hva det nå er, og går i båten og gjør noe der. Og så skriver noe sludder på Båtplassen etterpå. Kan ikke skade noen nevneverdig, samt at jeg innbiller meg at det spiller noen som helst rolle. Noe det ikke gjør (spiller noen som helst rolle). Osv.

Vosso63

Vosso63

Ja @Ida Marie III... Min frue, hulde viv, bedre halvdel, har foreslått at jeg må starte med kognitiv terapi, eller noe slikt. Det hoper seg visst opp, og så blir jeg litt vond å ha med å gjøre. Det har noe med alderen å gjøre, trur jeg. I hvert fall husker jeg bestemt at det spratt fram slike i min ungdom, som fra intet, og krydra lokalavisa med leserinnlegg eller sto brått på stands på torvet og geberda seg. Det er derfor lurt - har jeg tenkt - at jeg svarer "Ja!" når hun spør om jeg har kommi i gang med det kognitive, eller hva det nå er, og går i båten og gjør noe der. Og så skriver noe sludder på Båtplassen etterpå. Kan ikke skade noen nevneverdig, samt at jeg innbiller meg at det spiller noen som helst rolle. Noe det ikke gjør (spiller noen som helst rolle). Osv.

• Create New...