TTGJ Startet 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2015 Jeg har en ti år gammel TG seacruicer som har vært grei. Nå i sommer røk sikringene til begge viskrerene samtidig! Det er seperate brytere. Jeg skiftet og de røk igjen. Sikringene er 10 A og når jeg målte strømmen gjennom sikringen når viskerene gikk var den mellom 1.2 og 1 A. Noen som har peiling? Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Står sikringene i sikringskapet? Kommer du til bak motorene? Det som umiddelbart slår meg er overledning på felles minus mellom sikringskap og motorer, men det kan være andre ting også. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
sigdy Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Jeg opplevde noe tilsvarende for et par år siden. Sikringene på samtlige viskere trippet. Jeg forsøkte å kjøre viskerne en om gangen og det viste seg å være den ene viskeren som var synderen. Jeg skiftet viskermotor og det løste problemet. Sitér dette innlegget Link to post
bc45 Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Kanskje du har fått vann i vindusviskermotorene som fører til kortslutning. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Alternativt så er viskerbladene gamle og gir stor motstand på ruta... Har du byttet til større/lengre viskerblad? Kombinerer du med å påføre "rainoff" eller lignende, så glir bladene lettere... Ellers er det jo selvfølgelig riktig å også sjekke ledningene. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Alternativt så er viskerbladene gamle og gir stor motstand på ruta... Har du byttet til større/lengre viskerblad? Kombinerer du med å påføre "rainoff" eller lignende, så glir bladene lettere... Ellers er det jo selvfølgelig riktig å også sjekke ledningene. Dette er lett å sjekke. Løft viskeren av ruta og slå deretter på bryteren...! Det andre fellespunktet er bryteren. Sjekk hvordan denne er montert. Mål inn og ut! Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.