Jump to content

Gummibåt-ventil som slipper ut luft, fiks ? Silver Marine

Jonesy

Recommended Posts

Du kan kanskje prøve å skru litt på skruen i midten der. Om ikke det fungerer: Hele ventilen der kan du skru ut. Altså alt du kan se på det bilde kan byttes ut. Hele ventilkoppen er skrudd ned i en kopp som ligger på innsida av pontongen. Du får kjøpt nye på f.eks biltema eller maritim for rundt 60 kroner. Skru ut den gamle, og skru inn den nye. Bare pass på å ikke miste den koppen som er inni pontongen.

Jeg glemmer meg hvert år. De står i åpne posisjon (altså inne) fra da jeg tømte jolla året før, og så står jeg der som en tosk og pumper og pumper  :headbang:

Det sagt, så lakk en av mine litt i år etter å ha rettet på dette også.  Skylte da litt (bittelitt, vil ikke ha for mye vann inn) nedi, og pumpet så godt trykk i etterpå (slik at det presser godt fra baksiden), og da holdt det tett etterpå.

Hos meg er nesten alle lokkene vekke også (altså den som henger i snora på bildet. Får man tak i reserve slike ?

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...