Jonesy Startet 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2015 Hei! To av tre ventiler på hovedkamrene, slipper ut luft når tar ut pumpen, noen måte å fikse det på ? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Den "knappen" i midten av ventilen er der for å stenge. Husker ikke i farten om den skal stå inne eller ute, men prøv deg frem. Litt luft slipper uansett ut når du fjerner pumpen. Det er ikke "lokket" til ventilen som skal holde tett, det er denne knappen. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
erlend mb Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Du kan kanskje prøve å skru litt på skruen i midten der. Om ikke det fungerer: Hele ventilen der kan du skru ut. Altså alt du kan se på det bilde kan byttes ut. Hele ventilkoppen er skrudd ned i en kopp som ligger på innsida av pontongen. Du får kjøpt nye på f.eks biltema eller maritim for rundt 60 kroner. Skru ut den gamle, og skru inn den nye. Bare pass på å ikke miste den koppen som er inni pontongen. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Jeg glemmer meg hvert år. De står i åpne posisjon (altså inne) fra da jeg tømte jolla året før, og så står jeg der som en tosk og pumper og pumper Det sagt, så lakk en av mine litt i år etter å ha rettet på dette også. Skylte da litt (bittelitt, vil ikke ha for mye vann inn) nedi, og pumpet så godt trykk i etterpå (slik at det presser godt fra baksiden), og da holdt det tett etterpå. Hos meg er nesten alle lokkene vekke også (altså den som henger i snora på bildet. Får man tak i reserve slike ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
erlend mb Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Ikke bare lokk, men kjøper du ventilen, er det med lokk på den. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2015 Kan jo være greit å ha ett par i reserve. Hvem selger slikt? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.