Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

@KomodoMed finsparkling mener jeg egentlig sluttføring av kurver og radier, ikke glans for siste finish. Det er fortsatt noen ujevnheter jeg vil ta bort. Fant noen filmer på youtube hvor det sparkles krumme flater, og jeg ser at sparklet de bruker der har mye lengre herdetid enn det jeg har brukt. Skal innom ei bilsjappe etter jobb i dag for å høre om de har noe å foreslå.

@Sondreland Det er rett oppfattet. På innsiden av peket er det kun tre anleggsflater, og disse vil jeg lage ved å legge prepreg karbon utenfra og inn til den tykkelsen som det originale peket/lokket har. Så jeg slipper heldigvis noen komplisert innvendig geometri.

Framtia

Framtia

@KomodoMed finsparkling mener jeg egentlig sluttføring av kurver og radier, ikke glans for siste finish. Det er fortsatt noen ujevnheter jeg vil ta bort. Fant noen filmer på youtube hvor det sparkles krumme flater, og jeg ser at sparklet de bruker der har mye lengre herdetid enn det jeg har brukt. Skal innom ei bilsjappe etter jobb i dag for å høre om de har noe å foreslå.

@Sondreland Det er rett oppfattet. På innsiden av peket er det kun tre anleggsflater, og disse vil jeg lage ved å legge prepreg karbon til den tykkelsen som det originale peket har. Så jeg slipper heldigvis noen komplisert innvendig geometri.

• Create New...