Lazyjack Svart 9.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2015 (redigert) så dette.. http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=68360073&ref=stream&ecid=ad_alert.m.stream.click igjen...? Redigert 9.Desember.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2015 Får håpe skøyta får en verdig eier. Har ligget på samme plassen i flere år. Et bilde jeg tok for 5 år siden Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 9.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2015 Ser ut som den har ligget til nedfalls ja.. Trist! Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 Men den flyter jo ! Vinner jeg toppgevinsten i Lotto i kveld, så flyr jeg til Gardermoen og henter hjem båten i morgen den dag.Håper du vinner i Lotto Ja, den flyter, men det er ikke uvanlig selv for slitne skrog. Det står oftest bedre til under vannlinja enn over da treet under vann er impregnert i salt og derfor ikke råtner. Mark og lutråte kan forekomme under vannlinja, men vanligvis ser det langt bedre ut der skroget ikke har blitt utsatt for ferskvann slik som dekk, øvre bordganger og spanter. Så vinner du håper jeg du vinner såpass at du har råd til å fikse opp dette stykket Svært trist om den skulle blitt senket, spesielt siden det er såpass få igjen i drift med den motoren. Som Poseidon nevnte er det kun fem igjen på landsbasis, verdt å ta vare på! Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 13.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2015 Jepp, jeg har også funnet ut (the hard way) at Lotto ikke kan fungere som sikker inntekt Senking er helt klart en løsning for å bli kvitt problemet, selv om det ikke er ideelt. Bare de har vett til å ta ut motoren (med revesering og aksling/propell) først Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandtrebåt Svart 23.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 Skøyte gis bort: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=68336804&searchclickthrough=true Ikke så veldig sugen på å overta båten til en tidligere kamerat dessverre. Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 23.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 Tidligere mrsmt.... Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 23.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 Tidligere mrsmt.... Er ikke sikker på om det er så morsomt hvis det var kameraten som døde i den båten. Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 23.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2015 ops... Sorry i så fall. Vennligst slett kommentaren hvis mulig Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandtrebåt Svart 14.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2016 Er ikke sikker på om det er så morsomt hvis det var kameraten som døde i den båten. Det var akkurat slik det var ja... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.