Horst Startet 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2015 Sliter med å få montert ekspansjonstanken for kjølevannet høyerer en påfyllingslokket til kjølevannet. Må den monteres høyere? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Påfyllingslokket må stå høyest, ellers kan det bli vanskelig å få luftet systemet. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Smart å plassere eksp.tanken synlig I cokpit. Anslutte til høyeste punkt på motor og en retur fra tank til sugesiden på pumpa. Da får du ut all luft og enkel påfylling. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Max merket på tanken skal være litt over høyeste punkt for vann i motor. Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 20.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Min ekspansjonstank har tilkobling til påfyllingslokket på motor. Fortsatt samme system som gjelder? Jeg sliter med å få montert den høyt nok. Er det behov for ekspansjonstank? I den forrige MD2030 jeg hadde i annen båt var det ikke ekspansjonstank. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 21.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2015 MD 2030 har ikke ekspansjonstank som standard. Men den må ha hvis du har varmtvannsbereder. Har du ikke bereder i båten setter du på et vanlig tanklokk. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Jeg har MD 2030 og forrige eier installerte ekspansjonstank av ukjent årsak. Det finnes ikke varmtvann i båten. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.