hansmartinhedum Startet 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2015 Var ute en tur idag og når jeg var på vei inn , begynte det og ule i varslingen gor varm notor! Slangene ved termostaten var glo varme! Jeg tig av drain slangene og startet motoren og ds kjølte den seg ned kjapt og da fikk jeg ihvertfall konstantert at impeller ga motor nok vann! Hva kan være årsaken? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Sjøvannskjøling? Du har muligens tette risere. Ta av slanger til eksosen og se inni hvis det går. Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 20.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Ja men går i fersk vann! Er det ingen filtere på den? Kan det være termostat? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Det kan være. Du kan prøve å ta ut termostaten og se om den kjøler da. Hvis den gjør det er det termostaten. Men jeg tror ikke det er det. Jeg tror enten at du har dårlig impeller i drevet (selv om det ser ut som det kommer masse vann i slangen, kan det være for lite) eller tette risere slik at vannet ikke kommer seg ut gjennom eksosen. Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 20.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Termostaten satt fast! Løsnet på drn og da kjøler den! Hvordan bytter jeg denne? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Hvis du har løsnet på den så har du jo gjort 90 % av jobben. Da tar du den ut, setter inn en ny og monterer termostathuset igjen. Husk å sett den riktig vei Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 21.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2015 Men har sett etter ny! Og de som er til 3.0 ser ikke ut til og passe! Min er større, og virker som man skal ta opp ett lokk på toppen som presser ned en hvit plast hylse som igjen holder nede termostaten! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.