HanHansen Startet 21.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2015 Heihei, sliter med min Mercury XR2 1980-1985 modell. Gikk fint før helt til den en dag begynte og brenne. Byttet alt som var svidd fra gummislanger til kabler. Når jeg satt den ut igjenn gikk den fint i sikkert en uke til den begynnte og kveles /daffe av ved gasspådrag. Starter fint og går fint i lavt turtall. Noen ganger slår den plutserlig bare til når jeg prøver og få fart på den og går opp til rundt 5000 omdreininger på bånn pedal. Den gikk i 6000 før og jeg merker at jeg har mistet motorkraft. Noen som har noen ideer på hva dette kan være? / Sondre Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Hørres ut som den får for lite bensin.... Første du burde sjekke verfall . Ellers et det jo tenning ..... Sitér dette innlegget Link to post
HanHansen Svart 23.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Hørres ut som den får for lite bensin.... Første du burde sjekke verfall . Ellers et det jo tenning ..... Takk for svar! skal ta en titt på bensinslanger, filter og forgasser ! :D Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Hvor mye bensin hadde på den når problemet oppsto? Sitér dette innlegget Link to post
HanHansen Svart 23.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Hvor mye bensin hadde på den når problemet oppsto? Hadde rundt 80-90 liter regner jeg med. Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Oki. Fått feilsøkt noe mer? Sitér dette innlegget Link to post
HanHansen Svart 23.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Oki. Fått feilsøkt noe mer? Skal få tatt båten opp på land i helga og sett ordentlig på den. Trur jeg skal koke forgasseren mens jeg driver på også, noen som mente at det kunne være problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Lurt å plukke forgasserene helt i fillebiter og blåse godt gjennom med trykkluft. Gjerne ligge i diesel ett døgn først . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.