Engers Startet 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2015 På min Bavaria 33 sport, har blåfargen blitt stygg på hjørnene bak. Dette har jeg sett på mange av Bavaria sport serien. Er det noen måte å få dette pent igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Det går lett vekk ved å rubbe og polere. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Kjøp en tube med Autosol og knukk. Da ser du raskt hvordan dette vil bli. Etter det er det vel polish og voksing som gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 22.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Takk for svar. Da skal jeg prøve det. Får vel ta det litt pent for å se hvordan det blir ? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Er dette en blåfarge som er limt på i ettertid, eller er det topcoat som er ført på fra fabrikken? Sistnevnte tåler ganske mye så da er det bare å gnikke i vei. Autosol brukes mest til forkrommede metalldetaljer og skal ikke inneholde slipemiddler som vil gjøre skade. Men at Autosol passer til plastbåter/gelcoat er nok bare en tilfeldighet:-) Er flere som oppgraderer hele skrog med dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.