Gervasot Startet 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2015 Har en Mercruiser 3.6L, da jeg startet idag lyste kjølelampa. Rød lampe som er plassert vedsiden av lade og olje lampe. Kjent feil for noen andre? Har selvfølgelig sjekka at d er noe frosteveske :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Kom lyset med en gang du startet opp? I så fall, gjerne sensoren er gåen? Hvis du lot motoren få svive litt; sjekket du samtidig at det er sirkulasjon i kjøleveska? Tenker da med tanke på eventuell gåen impeller. Ikke noe som blokkerer kjølevannsinntaket? Sitér dette innlegget Link to post
Gervasot Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Jepp, den kom/kommer på med engang. Har ikke sjekket sirkulasjonen, men båten holder normaltemp :) Fint driv i sjøvannsanlegget :) Sitér dette innlegget Link to post
Gervasot Svart 27.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2015 Blir ikke helt klok på dette, alt fungerer på kjøleannlegget, og alt funker på Sjøvannsannlegget. Tempraturen er på Normal under kjøring, kun når jeg drar på max over litt tid og den flytter seg over normal, men ikke med mye... Finnes det noen som har ett koblingsskjema som man kan gå etter slik at jeg kan følge fra instrument til føler? Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 27.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2015 Sikker på at du ikke har litt lavt nivå på girolje? Det er vel samme varsellampen. Sitér dette innlegget Link to post
Gervasot Svart 28.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Har nettopp skiftet olja, og mener at føleren sitter i reservoaret da det går 2 ledninger inn på den... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.