Ask Startet 24.Juni.2015 Del på Facebook Startet 24.Juni.2015 Hei Eg må botnsmørja polarcirkelbåten min. Den er laga av plast. (Materialet minner om det Pioneer- og Steadybåtane er laga av, men meir solid.) Eg ynskjer å bruka sjølvpolerande botnstoff. Dette fordi eg har mykje slikt botnstoff ståande. Einkvan som har tips til forbehandling, grunning o.l? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 27.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2015 Nobody? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.Juni.2015 Del på Facebook Svart 27.Juni.2015 Jeg ville kontaktet produsenten for å være sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 27.Juni.2015 Del på Facebook Svart 27.Juni.2015 (redigert) Har ikke Hempel grunning til fete plasttyper som Pioner bruker tro? Mener på å ha hørt de har en egen grunning for formålet. Gjerne denne grunningen kunne fungert på Polarcirkelen din Ask? Så vidt jeg husker kan du kline på hvilket bunnstoff du vil oppå primeren. Edit: ja, Hempel har sakene Her er Pioners egen beskrivelse av hvordan båtene deres bør forbehandles før stoffing. Redigert 27.Juni.2015 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 27.Juni.2015 Del på Facebook Svart 27.Juni.2015 (redigert) Hempel har et system for polyetylenbåter som fungerer bra. Les i brosjyren Den lille Sjøsterke 2015 som finnes her: http://www.hempelyacht.no/search.aspx?q=Polyetylen&start=0 Jeg ville kjøpt Hempels anbefalte bunnstoff til første strøket (Med en annen farge en det selvpolerende bunnstoffet) og forstsatt med selvpolerende bunnstoff etterpå Dette for å være sikker på at bunnstoffet hefter til primeren. Redigert 27.Juni.2015 av Fiks (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 28.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2015 Takkar! Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.