Kronidiot Startet 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2015 Etter et ublidt møte med kai må fenderlist byttes, og kanskje noe glassfiberarbeide utføres. Hvem kan jeg kontakte for å få utført dette, fortrinnsvis i indre Oslofjord? Dette er en forsikringssak. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 http://www.1881.no/skipsbyggerier-og-verft/skipsbyggerier-og-verft-vestfold/skipsbyggerier-og-verft-holmestrand/sjoeservice-roald-osmundsen_101343925S1/ Prøv å ringe ham. Vet han har egen servicebåt og tar oppdrag i Oslofjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Andre alternativ i nordlig retning er Holmen slipp på Holmen og Lindøya Slipp på.... Lindøya... Holmen slipp er trivelige, men har mye å gjøre. Lindøya slipp er også trivelige, men tidvis vanskelige å få tak i. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Båten ligger på Hovedøya, så jo nærmere jo bedre... Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Da foreslår jeg at du roper over til Knut på Lindøya og hører om han kan ta en titt på båten din i kikkerten. Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Har du Nidelv 24 da trampeklapp? ?⚓️ Sitér dette innlegget Link to post
Tuppelure Svart 25.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2015 En slik Nidelv 24 har jeg aldri sett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.