catano Startet 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2015 Tv virker frem til i dag tidlig. Så kjører vi til Mandal og intet signal. Sjekker alt og alle kontakter, ingen feil funnet. Tar så av selve antennen og satt bare igjen med ledningen og vips 100 % signal og styrke. Setter på antennen 0 % tar av igjen antennen 100% ser nå tv uten antenne bare ledningen. Har demontere selge antennen ingen feil funnet. Ha kan så være feilen ??????????? Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Mix Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Det kan være for sterkt signal. Er det en Glomex modell uten bypass kan dette være et problem. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Glomex modell uten by pass? forstår ikke det. Skal sjekke signalene og evt stille ned forsterkeren mvh Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
catano Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 dette har aldri skjedd tidligere at jeg har måttet stille ned skruen på antenneforsterkeren. nå måtte jeg slå den av og da er det bilde. er det så som Mix sier for sterke signaler ??? Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Mix Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Det er nok meget sannsynlig ja. Slå helt av forsterkeren, har du bilde da er jo saken grei. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Som skrevet i sted, ved å slå av forsterkeren fikk jeg bilde. Så da må det til med omplassering eller hull i taket for å nå skruen. mvh Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.