Sydvesten Startet 13.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2005 Mener det var en dame som påtok seg litt syarbeid til båt i Bamble tidligere, men kan ikke finne ut hva damen heter eller telefonnummeret. Trenger noen små modifikasjoner på putene til Stauden. Noen som vet hvem jeg spør etter. Siden jeg ikke har tid å kjøre østlandet rundt så håper jeg noen vet hvem dette er eller kjenner til noen andre i Grenland som kan gjøre dette Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Vinylester Svart 13.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2005 Lurer på om det ikke er Anitas systue du tenker på. Ligger i Strandgt. stathelle... Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 13.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2005 Heisann.. Prøv toppen bruk i sannidal,er ikke lange svippen fra stathelle det... De er ivertfall billige på å sy båtputer... mvh ' frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 13.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2005 (redigert) Takker, det var Anitas systue det het, skal snakke med dem over pinsen. Alternativet blir jo Sannidal som jo kun en liten halvtime unna. Takker for hjelpen, fordelen her på baatplassen er jo at det alltid er noen som vet... Redigert 13.Mai.2005 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.