modreas Startet 25.Juni.2015 Del på Facebook Startet 25.Juni.2015 Hei dere! Er det noen her inne som har peiling på hvor mye jeg kan få igjen for en Johnson 15hk motor? Går som bare det, men trenger litt hvitfarge kanskje. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 25.Juni.2015 Del på Facebook Svart 25.Juni.2015 Jeg solgte en omtrent like gammel Johnson 9,9-hester som ikke startet (som oppussingobjekt) for 2000,- for et par år siden, så vil tro du kan få i alle fall doble prisen så lenge din sviver greit! Sjekk opp lignende motorer på finn.no, så finner du nok ut hvor prisen bør ligge Ser det ligger en lignende eldre Evinrude ute til 5500,-, men den ser fin ut i lakken, noe som trekker opp. Vil tro at om du prøver deg på et sted mellom 4000-5000kr så burde du kunne få solgt. Ser du andre totakts 15-hestere som er priset langt over dette er det sannsynligvis enten nyere motorer eller japanske motorer du ser. Spesielt Yamaha sine 9,9-15hk er nesten kunstig høyt priset og går for alt fra 4-5000,- for en gammel skabbete motor til opp mot 20 000,- for et pent eksemplar av de modellene nærmest siste året, 2007. Sitér dette innlegget Link to post
modreas Svart 25.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2015 (redigert) Tusen takk for svar! Jeg kjøpte båt, henger og motor i fjor, men har valgt å få båten opp på fjellet. Der skal jeg bruke en Yamaha jeg har ettersom det ikke er lov med mer enn 5hk. Da trenger jeg ikke denne. :) Redigert 25.Juni.2015 av modreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.