Øystein Reksten Startet 25.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2015 Har fått opp ein feilkode på min mercruiser som eg ikkje kan finne ut av, det står: PFFFFH -- See service Manual, etter scanning med Rinda diacom har sjekket service manual men finner ikkje noko der, er det andre her som har vert borti dette som kan hjelpe med ein forklaring på kva dette står for. Sitér dette innlegget Link to post
fredfjeld Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Sende en mail til mercury eller ta kontakt med et sertifisert verksted ? Sitér dette innlegget Link to post
Øystein Reksten Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2015 Etter å ha vert i kontakt med Rinda Technologies angående denne feilmeldinga Fekk eg til svar at dei hadde høyrt om dette og at dette ikkje er ein feilkode, men noko dei meiner kommer fra ein bug i kontrollmodulen. Så får vel berre slå meg til ro med det, så lenge det ikkje kommer alarm eller feillampa lyser og motoren går som den skal. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.