Jump to content

FM-s.22 Svinghjul løsnet men...

Doffen01

Recommended Posts

Eller ta av sidedekselet og se der i stedet. Da slipper du å ødelegge toppakningen. Men du sier jo at du har kompresjon, det hadde du ikke hatt ved ventilfeil. God gnist har du også, da er det bare forgasseren igjen. Jeg ville tatt den ut og blåst gjennom dysene, det skal ikke mer enn en vannperle til for at den ikke skal få bensin...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Nok engang er det bare å takke for alle gode råd og tips :smiley:

Skal sette meg i bilen nå og kjøre ned til båthavna og forsøke å få startet motoren - igjen.

Som jeg har sagt tidligere så har jeg en veldig god kompresjon på motoren og da er det godt å vite at feilen sannsynligvis ikke ligger på ventilene. Jeg skrur av forgasseren - forsikrer meg om at det kommer ren bensin frem til forgasseren og at ting er slik det skal være så får jeg krysse fingre (og tær) og håpe det beste. Hvis ikke er det vel ingen annen mulighet enn å ringe en "motordoktor" og få han til å komme å finne feilen og løse problemet.

Nok engang - tusen takk for alle gode råd og tips :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...