stjerNefrOsk Startet 26.Juni.2015 Del på Facebook Startet 26.Juni.2015 Hei Har kjøpt en Maxi 77 som har ligget i vannet (hav) i 2,5 år. Jobber med motoren som var dekket av blåskjell opp til 3 cm...! Har pusset og renset og sjekket impelleren. Alt ser ok ut. Men, når jeg tester den i en tønne, kommer ikke noe kontrollstråle. Selv ikke etter at motoren har gått en stund og blitt veldig varm. Ikke noe skitt i røret opp stammen, men fikk heller ikke spylt igjennom røret. Har tatt av gearhuset. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
NNX Svart 26.Juni.2015 Del på Facebook Svart 26.Juni.2015 Du er 100% sikker på at impelleren var fin? Har vært borti noen ganger at den ser fin ut, men etter nærmere sjekk så har jeg merket at selve impelleren "glipper på innmaten" Har du sjekket termostaten? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 26.Juni.2015 Del på Facebook Svart 26.Juni.2015 Hadde det samme på min Fikk heller ikke blåst gjennom røret. Måtte ta av selve motoren fra stammen. Da fikk jeg ut hele røret. Da fant jeg og tilstopping. :) fikk fjernet den og da kom kjølingen igjen. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
stjerNefrOsk Svart 27.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2015 Fikk fikset det. Blokkeringen lå under motoren. Spylte og sugde til det løsnet. Nå renner det fint igjennom. Lykke:) sees på fjorden Sitér dette innlegget Link to post
stjerNefrOsk Svart 27.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2015 Impelleren fungerer også bra: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.