modreas Startet 27.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2015 Som tittelen sier, kan jeg bruke denne oljen i bensinen? Sitér dette innlegget Link to post
modreas Svart 27.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2015 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 27.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2015 svaret er nei bruk olje for 2- takt outboards dette er olje for luftavkjølte 2-takts motorer. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
modreas Svart 27.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2015 Tusen takk. Veldig ny på dette, så godt å gå litt hjelp. Han på Statoil sa at det bare var å bruke den serru. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.