Celeborn Startet 27.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2015 Heisann ! Har funnet en Marna motor fra 1971 som jeg skal fikse opp i løpet av vinteren Litt usikker på hvilken type motor dette er.. kanskje noen her vet ? Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 27.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2015 Ser ut som denne: http://marna.no/5hk-h-4hk-h/ Sitér dette innlegget Link to post
Celeborn Svart 27.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2015 Ja syntes også den ligner mest på denne H modellen, men ser at de sluttet å produsere de i 1960. Siden det står 1971 på denne og benevnelsen A5 før serienr ble jeg litt i tvil Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Eg vil ogso seia at dette ligner på H-modellen. Om ein so ser på neste generasjon motor frå samme produsent, R1, so har denne ein manifold som skiller innsug og ekshaust bedre frå kvarandre, den har eit smøresystem der olje blir fylt i veiven og distribuert derfrå. Begge desse er meir moderne enn bildet av denne motoren. Nårtid R1 kom i produksjon, veit eg ikkje, men i brosjyren for denne står "Sentralbord 1871". Dette er telefonnr frå tida før norge fekk 6-sifra telefonnr, som skjedde rundt 1970. Om eg skal ta ein sjans, vil eg seia at denne motoren er ein H, som er fabrikkovermalt og omstempla. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.