bergetun Startet 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2015 (redigert) Er det noen her som har problemer med autoroute i Navionics sin iPad app etter siste oppdatering? Feks. Prøver noe så enkelt som å lage en autoroute fra Bømlo (Røyskund) til Skudeneshavn der jeg vil gå gjennom hele karmsundet. Hvorfor så rare brå svinger på Waypoint 2? Hva med Waypoint7 ? Dette fungerte meget bra før oppdateringen. Redigert 28.Juni.2015 av bergetun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jossjur Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Hei, Sjekk i innstillinger hva du har satt som minimums seilingsdybde. Slik jeg opplever det foreslår den seiling rundt områder som er gunnere enn det som er satt som minimums dybde i innstillingene. Mvh Jostein Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 28.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Har satt den til en fot uten at det hjalp :-( Sitér dette innlegget Link to post
jossjur Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Hei. Det er flere innstillinger angående dybde, mener å huske at den jeg satte til 0 meter heter " shalow erea " Beklager engelsken. Hadde samme problem som deg, men etter å satt denne innstillingen til 0 meter ordnet det seg Lykke til Mvh Jostein Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 (redigert) Jeg sliter med samme problemet. På ruter der jeg må passer igjennom trange sund så blir det rot. Gjerne på legget etter sundet. Det står det "Close to coastline", Selv om de er langt fra kysten. Noe er definitivt feil med progrmvaren. Redigert 28.Juni.2015 av tronds63 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ReodorF Svart 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 Ny autoroute funksjonalitet skal ha kommet, kanskje det fikser problemet. Her er informasjon ang.: "New Autorouting functionality provides smoother, more detailed routes that are displayed within seconds on the Navionics Boating app for iPhone and iPad (coming to Android)." Bare sørgelig at funksjonen enda ikke finnes for Android. Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 Jeg henger meg på her: Klarer ikke å finne funksjonen "baug opp" - den går alltid med "Nord opp". Er det mulig å endre dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 (redigert) Prøv å trykke på posisjonspilen vist nederst i venstre hjørne på bildet øverst. Tror den har trippelfunksjon. Redigert 10.Juli.2015 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
fluefiskeren Svart 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 Joda, det hjalp det,men legger like herlig deler av ruta over land..... Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 Har samme problemet med iP men det varierer med hvilket område en bruker funksjonen. Noen ganger går det bra andre ikke. Ser bla ut som om den ikke liker trange sund. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.