Ravn M Ørmen Startet 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2015 Som tittelen sier trenger jeg en havnekalesje til min ombygde 14 fot Skibsplast, men siden det bare er skroget som er orginalt regner jeg med at jeg må få noe spesialsydd. Noen som kjenner til/anbefaler noen i Østfold/Akershus/Oslo området som gjør en god og rimelig jobb? Hadde vært greit med ikke så alt for lang ventetid, men det er kansje litt mye å kreve midt i sesongen. Takker for svar :) Mvh Ravn Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Holthes trykk og søm. Han skal sy for meg, holder til i Gjerdrum. Veldig bra priser:-) Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Er det flat havnepresenning, finnes det "ferdigløsninger". Se http://www.obwiik.no/index.asp?id=53470 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.