Bitteliten Startet 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2015 Jeg ser etter et sted å ha Bitteliten VI (Nimbus 30S) lagret i vinter. Jeg vil ha varmtlager og de må kunne levere god kvalitet på vask, stoffing, polering. De må være sertifisert VP verksted av god kvalitet. de jeg kjenner til pt er Framnæs Martime og Jarlsø Marine. Noen som har erfaring med disse siste årene? Er det andre steder som anbefales? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Vollen Båtservice har hatt mye opplag for Windykunder bl.a og har vel et VP skilt på veggen. Men de kjenner du kanskje allerede til? LaSa i son har en liten hall sammen med verkstedet sitt hvor det er plass til et par båter... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Båtsjef Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Oksenøya Marina,båthotel. Sitér dette innlegget Link to post
Båtsjef Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Drammen Båtservice, Italmarin Drammen, Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Snakket med en Windy 31 Zonda eier forrige helg som hadde flyttet lagringen av båten fra en av de store Tønsberg tilbyderen av båtlagring til Vollen båtservice. Han var svært fornøyd med kvaliteten kontra de han brukte tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 (redigert) LaSa i Son kjenner jeg. De hadde veldikeholdet på RS Sundt da jeg var skipper på den. De er mekanisk gode. Vollen kjenner jeg til ja - men hadde glemt. De er jo kjent for å være veldig dyre! Jeg har et alternativ i ringens varv i Marstrand som hadde vedlikeholdet på Bitteliten V. De er "outstanding" bra. Oksenbøya marina - er det familien Kragstad? Båten min er jo helt basic. Det mest avanserte ombord er antakelig motoren ;-) Redigert 28.Juni.2015 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 28.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2015 Siden båten er under 33 fot, har du også et alternativ på Bolærne. Du leverer båten på Rosanes (Nøtterøy), og de frakter båten videre. Sjekk: http://www.superyacht.no Noe info i denne tråden. Jeg vurderte å benytte firmaet ved en anledning, men endte opp med en annen løsning. Har derfor ingen personlig erfaring med Superyacht. Jeg har et par bekjente som snakker varmt om firmaet. Det er visstnok noe "stive priser", men alt er jo relativt... Jeg sitter bare med en 3 år gammel prisliste. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.