Calle17 Startet 29.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2015 Noen som vet hvordan man setter opp rattkonsoll på pioner 13? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Radawa Svart 16.April.2016 Link til dette innlegget Svart 16.April.2016 (redigert) Det er ikke vits å ha konsoll på en så liten å lett båt som pioner 13. Men du kan kjøpe Konsoll hos pioner å montere den med skruene som følger med. Redigert 16.April.2016 av Kaptein Radawa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kimsterix Svart 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 (redigert) Hei, jeg vet at det på Pioner båter er støpt inn muttere som man kan skru fast en konsoll i. Mutterne sitter i riktig posisjon i forhold til konsollen. Selv skal jeg montere en Pioner konsoll i en River Delta 450, som ikke har innstøpe muttere. Er det noen som vet hvordan jeg skal gjøre/få gjort dette? Begge båter er rotostøpt i plast, en type HDPE tror jeg. Redigert 5.Juni.2017 av Kimsterix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 .. kanskje du kan få sveist på plast på dørken så du får noe å skru i. Om du kontakter river så kan de muligens tipse om hvor du kan få gjort slikt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.