Guest Avmønstret# Startet 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2015 Noen som vet? Var der for et par sommere siden og da var det kun en dårlig kiosk. Hadde vært kjekt å kunne ta en pils og pizza på en så fin plass :-) Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2015 De skiver så på FB i alle fall. Åpnet 26/6 -> dag kl 18 åpnes den ordinære sesongen på Flåtan. Dagens mannskap er Janna med god hjelp på kjøkkenet av Cornelius. De vil tilby pizza, fiskekaker, nachos og toast - selvfølgelig med litt attåt. Vel møtt til Hvalers flotteste utsikt og solnedgang. Vi kan melde om at det er 18 gr. - sol - men en guffen kald trekk i lufta. Men det er jo SOMMER allikevel. https://www.facebook.com/buktagjestehavn?fref=ts Sitér dette innlegget /per Link to post
Normarco Svart 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2015 Det er alltid hyggelig å dra innom bukta, både gjestehavner, som begynner å bli meget så bra, og Flåtan (puben) hvor man kan få noe å spise på. Dieselen er ikke så "borti natta" heller samt at de har kortautomat/24tm. Vi tilbringer relativt mye tid der da det er en fin og koselig plass? og et greit utgangspunkt/stoppested både nordover og sørover. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2015 Hvor ligger denne egentlig? Da jeg overnattet på vei hjem fra Sverige i fjor la jeg meg til i Papperhavn, men der var det ingen gjestehavn, bare et par kommunale gjestebryggeplasser samt et fiskemottak? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Normarco Svart 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2015 Mener jeg beskrev dette for deg i fjor da du var på tur https://baatplassen.no/i/topic/31686-status-på-svenskekysten/page-264#entry1641968 Ta en titt. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2015 Her er Papperbukta, Pequod: Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2015 Mener jeg beskrev dette for deg i fjor da du var på tur https://baatplassen.no/i/topic/31686-status-på-svenskekysten/page-264#entry1641968 Ta en titt. Aha! Nå husker jeg! :-) Jeg hadde allerede lagt meg til i Papperhavn for kvelden da jeg leste ditt innlegg, mener jeg å huske! Angrer forsåvidt ikke på det, hadde en god natt og en hyggelig prat med en lokal fisker, og Bukta ligger jo ikke langt fra, bare litt lenger innover. Ikke umulig at jeg stikker innom der i år - må jo prøve nye steder! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Guest Avmønstret# Svart 30.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2015 Godt å høre at det er drift der. Har vel sjeldent hatt så lyst på pizza og øl som når det var stengt og vi lå værfast et par dager i Fredagshølet. En rar ting, det var vanvittig mye spindelvev på "Flåtan" og noen av de største edderkoppene jeg noen sinne har sett, gigantiske. Pequod: Om du først går dit så gå innom Fredagshølet, om en bare for å kikke, en herlig plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.