Jump to content

Papperhavn, restaurant åpen i år?

Guest Avmønstret#

Recommended Posts

De skiver så på FB i alle fall. Åpnet 26/6 ->

dag kl 18 åpnes den ordinære sesongen på Flåtan. Dagens mannskap er Janna med god hjelp på kjøkkenet av Cornelius. De vil tilby pizza, fiskekaker, nachos og toast - selvfølgelig med litt attåt. Vel møtt til Hvalers flotteste utsikt og solnedgang. Vi kan melde om at det er 18 gr. - sol - men en guffen kald trekk i lufta. Men det er jo SOMMER allikevel.

https://www.facebook.com/buktagjestehavn?fref=ts

/per

Det er alltid hyggelig å dra innom bukta, både gjestehavner, som begynner å bli meget så bra, og Flåtan (puben) hvor man kan få noe å spise på.

Dieselen er ikke så "borti natta" heller samt at de har kortautomat/24tm.

Vi tilbringer relativt mye tid der da det er en fin og koselig plass? og et greit utgangspunkt/stoppested både nordover og sørover.

Mener jeg beskrev dette for deg i fjor da du var på tur :lol:

https://baatplassen.no/i/topic/31686-status-på-svenskekysten/page-264#entry1641968

Ta en titt.

Aha! Nå husker jeg! :-) Jeg hadde allerede lagt meg til i Papperhavn for kvelden da jeg leste ditt innlegg, mener jeg å huske! Angrer forsåvidt ikke på det, hadde en god natt og en hyggelig prat med en lokal fisker, og Bukta ligger jo ikke langt fra, bare litt lenger innover. Ikke umulig at jeg stikker innom der i år - må jo prøve nye steder!

Guest Avmønstret#

Godt å høre at det er drift der. Har vel sjeldent hatt så lyst på pizza og øl som når det var stengt og vi lå værfast et par dager i Fredagshølet. 

En rar ting, det var vanvittig mye spindelvev på "Flåtan" og noen av de største edderkoppene jeg noen sinne har sett, gigantiske. 

Pequod: Om du først går dit så gå innom Fredagshølet, om en bare for å kikke, en herlig plass. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...