ChrisGoon Startet 30.Juni.2015 Del på Facebook Startet 30.Juni.2015 (redigert) Hei. Har nå vært utpå med båten et par ganger i år, men nå helt plutselig vil den ikke starte. Når jeg vrir om tenningen, vil f.eks tilt opp/ned fungere, men når jeg prøver og starte motoren så sier det "tikk" i batteriet(?) og på motoren en plass. Etter dette fungerer ikke tilt-knappen lengere, før jeg tar av poler på batteriet og prøver på nytt; Da skjer det samme.. Virker som den får nok strøm til å tilte motoren når tenningen er på, men at det blir for mye strøm en plass for å starte motoren. Heller ingen sikring som ryker eller noe slikt når dette skjer, så jeg spør rett ut; Hvor begynner jeg? Har prøvd med andre batterier, ny kabel fra motor/tenning og med sikringer. Noen innspill? Har veldig lyst til å komme meg utpå før sommeren er over igjen. Redigert 30.Juni.2015 av ChrisGoon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 30.Juni.2015 Del på Facebook Svart 30.Juni.2015 Puss polskoene på batteriet og fest de godt. Det er tydelig at du har dårlig kontakt på batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.