Jump to content

Forvirret ang bøtene og reglene rundt båtfører bevis.

Snusmumrikken

Recommended Posts

Svar til deg 15år snart 16..

Jeg synnes det er helt riktig det du gjør her..

Alle moraliserende her bryter regler vær dag, kjører for fort, parkerer feil, bruker mobil når de kjører bil osv..

Så vist du ønsker og bryte loven må du vite konsekvensene..

1. Hvor mye koster det?

2. Er det noen andre straffer?

Jeg hadde fått en voksen persjon til og ringe politiet og høre.

(Med skjult nr).

Men bruk hodet og vær forsiktig. !!

Bruk rednigsvest og dømansnor.!

Og fortsett og kjør som om du ikke har lov når du blir 16 også så blir det bra!!

Men ALDRIG oppgi feil identitet til politiet!!!

Du kan veld ta båtfører prøven før du er 16!

Så får du den i posten når du blir 16.

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

• 6 måneder senere...

Om noen lurte..

Jeg bestemte meg selvsagt for å ta førerbeviset og heller vente. Jeg skal snart ta prøven. Må bare få navigasjons delen til å sitte støpt før jeg gidder å prøve. Ikke vits å gjøre det med halvt hjerte. 

Nå mangler jeg bare å få opp full lanternesett på båten så er jeg good 2 go. 

Forresten. et spm. Fikk faktisk tak i fult putesett til båten (I hvit, med mørkeblå striper, akkurat som båten er for latterlige 500kr) Men hvordan kan jeg feste de på en grei måte slik at de ikke blåser av? 

Må også finne ut en lur plass å få plassert dem, gidder ikke å drasse på dem hver eneste gang jeg skal ut, de kan jo ikke ligge der, blir sikkert stjålet fort?

Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK

Jeg har blitt stoppet over middels mye på sjøen og fortsatt har ingen etterspurt mitt båtførerbevis, det er litt synd, for den midtskillen jeg har på mitt tja 20ish år gamle bilde er ganske episk.

Vi ble også stoppet når vi var 12, 13, 14, 15.... og foreldre fikk kjeftetelefoner, alle gutta er oppegående og har bra jobber/familie og har nå selv begynt få små puddinger som om noen år kan begynne på 2HK jolle. 

Redigert av andersb (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...