Captain Chaos Startet 1.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2015 Hei! Har nettopp byttet båt og har nå en Bavaria 37 Sport 2008 modell. Jeg fikk med veldig mye instruksjonsbøker, men ikke noe på selve båten. Finnes dette noe sted i elektronisk format? Jeg har lett rundt, men ikke funnet noe enda. Heller ikke i dokumentarkivet. På min forrige båt (Jeanneu) kunne dette lastes ned fra produsentens hjemmeside, men finner ikke noe hos Bavaria. MVH Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
BingoBonzo Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Er det noe spesielt du er på jakt etter? Uansett, ta kontakt med Bavaria Motorboat Norge - http://www.motorboat.no/ De bør kunne hjelpe deg. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Captain Chaos Svart 2.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Skjematiske tegninger over vann, strøm, osv er interessant, men kjekt å ha boken. Liker å ha all dokumentasjon på plass. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.