Marwin Startet 14.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2005 Har hørt ymt om kravene til instruktører for båtførerkurs skal skjerpes. Fikk spørsmål om å avholde slikt kurs (igjen), men er redd min kvalik ikke holder lengre. Noen som vet? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Poseidon Svart 14.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2005 Hei Marwin, Foreløpig har jeg ikke hørt noe om Båtførerkurset, men når det gjelder Fritidsbåtskipper D5L og D5LA så har man for øyeblikket en stor omveltning på gang. Alle tillatelser til å avvikle slike kurs er nemlig trukket tilbake fra 1. juli iår og de som vil arrangere kurs etter denne datoen må på forhånd være godkjent av Sjøfartsdirektoratet. Hoveddelen av godkjenningen ligger i at man må ha et reviderbart kvalitetssikringssystem som dekker hele aktiviteten. Du finner litt mer om dette på min hjemmeside. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.