Viksund Bravo Startet 1.Juli.2015 Del på Facebook Startet 1.Juli.2015 Hei Nå blir det kjøp av havkajakk, men valgene er mange.... Synes Hasle Exursion 500 ser bra ut, men har noen erfaring med denne? Forslag til andre typer? 178/95kg Var med i en kajakk-klubb for snart 30 år siden, så er nok ikke helt i balanse ennå :-) Bør våre relativt stødig med andre ord. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Flight66 Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Kjøpte meg hasle exCursion 520 som er samme men bare litt lengre og jeg er nybegynner og syns den er kjæmpe bra og padle. Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinbåt Svart 2.Juli.2015 Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 Har Hasle 520. Grei kajakk, veldig stabil og super for nybegynnere. Har/er vel fortsatt populær som utleiekajakk. Kvaliteten skal være bra. 520 har romslig cocpitåpning. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 2.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2015 (redigert) Jeg ble anbefalt en 500 isteden for 520 pga min oppgitte lengde og vekt. Men kunne sikkert hatt begge. Er de så stødige at de blir trege og litt kjedelige, eller er det ok fartspotensiale? Redigert 2.Juli.2015 av Viksund Bravo (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Viksund Bravo Svart 6.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Ble en Hasle Exursion 500. Tror det blir bra. Skulle den nye hobbyen "ta av" kan en heller bytte til en rankere og kanskje raskere kajakk etter behov. Men vil heller starte sikkert. Gleder meg til den kommer ? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Erik Svart 8.Juli.2015 Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Hasle lager stabile og greie kajakker. Sliter min på ca 10 året (Expedition ?) Padlet en periode på noen år på jobb flere ganger i uka, året rundt. Ikke slitt den ut enda. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Viksund Bravo Svart 8.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Godt å høre ? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.