ter-av Startet 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2015 Pust ut, godtfolk - om dere har vært bekymret. Jeg har fått denne beskjeden fra den svenske Transportbestyrelsen: "Det kommer inte ske någon aktiv tillsyn för just utsläpp av toalettavfall från fritidsbåtar som det ser ut i nuläget, utan vi har valt att lita till folks sunda förnuft och att ingen vill förorena vårt gemensamma vatten." De benekter også helikopterovervåking av småbåter, noe som er hevdet i nettdebatter. Les mer på MorMajor-bloggen. Men - skulle noen av dere mange som allerede er på vei nedover svenskekysten vite positivt om noen som er tatt og bøtelagt for utslipp, så kom med det :) mvh MorMajor Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bidevind Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 (B) æsj ! Og jeg som trodde skremselpropagandaen skulle virke slik at jeg får uthavner for meg selv i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Er som med alle andre lover og regler, folk følger de uten å måtte ha barnevakt. Men unger trenger fortsatt barnevakt. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Da slipper jeg å holde meg i 4 uker i sommer ! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Godt han sa noe om folks sunne fornuft som jeg tror de fleste vil bruke også i år som tidligere ;-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
ter-av Svart 2.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Ja, sunn fornuft er undervurdert :) Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Tore B Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Skremselspropagandaen må ha virket, har knapt sett en nordmann her nede siden mandag :) Sitér dette innlegget Link to post
Rakkstingen Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Var jo snakk om at "Ola Normann" skulle innføre samme bestemmelse, og da blir det garantert et påbud som kommer til å følges opp i hver havn. Typisk norske myndigheter i så fall. Vi ligger jo litt etter svenskene i det meste uansett... Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Jeg forsøgte at være lovlydig og tømme tanken på Vrångö i dag. På trods af høje lyde og megen larm kom der ikke en dråbe ud af tanken. Der var tilsyneladende ikke vakuum nok til at suge det ud. Vi har været her i tre døgn nu og har ikke set en båd lægge til ved sugestationen og tømme tank. Ikke en. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.