Remi Tranum Startet 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2015 Hei. Sliter litt med å få motoren til å gå som den skal. Har en 89 mod Mercruiser 5,7l V8 med en helt ny Rochester Quadrajet 4 porter forgasser på. Blandingsskruene til tomgangen står ca 4 runder ut mener jeg det er og båten går egentlig ganske fint på tomgang, men så fort jeg ruser den opp blir den hengende igjen på rundt 2-2500 o/min, slakker skruen til hurtigtomgangen helt og den står fortsatt å går på høyt turtall. Alle spjeld funker som dem skal og pakninger osv er hele så trur ikke det er falskluft som er problemet Noen forslag? Snart så hele gasser'n går i søpla å det blir handla inn Edelbrock i stede Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 2.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2015 Har du forsøkt å lukke/tvinge spjeldet manuelt på forgasseren? I fall det skulle være et problem med justeringen av overføringen fra gass/gear håndtaket. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Tskjei Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Høres ut som noe henger i overføringen. Stenger spjeldet helt når du trekker gassen tilbake? Tomgangsskruen justerer kun når spjeldet e helt igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.