magnush10 Startet 3.Juli.2015 Del på Facebook Startet 3.Juli.2015 Hei Pappa og jeg har bestemt oss for å spleise på en ny motor til min with vital 15, men hvilken motor er best? Står mellom evinrude 30hk etec og mercury 30hk. Hvem av disse ville dere valgt? Sitér dette innlegget Link to post
Benjamin98 Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Vist det kun står mellom de to så hadde jeg valgt evinrude e tec. Men tohatsu 25/32hk er en bra motor også! 2007modell 2takt. Vekt kun 55kg noe som gjør den veldig god på with! Sitér dette innlegget Link to post
Benjamin98 Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Vist det kun står mellom de to så hadde jeg valgt evinrude e tec. Men tohatsu 25/32hk er en bra motor også! 2007modell 2takt. Vekt kun 55kg noe som gjør den veldig god på with! Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Vil også si at tohatsu er meget bra! Ta å les litt om den, og vurder den også! :) Sitér dette innlegget Link to post
wabby Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Kan lene meg på Tohatsu, selv om den motoren jeg hadde begynner å bli noen år siden så var den utrolig hissig og responsiv! Koste meg glugg med den 30HK motoren på en 11 fots sørspeed :) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Har valgt suzuki df 30 vekt ca 60 kg Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Jon-Kåre Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Hvilken av merkene har forhandler i nærheten? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
magnush10 Svart 3.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Begge to er like i nærheten. Må si at etecen frister med tre års serviceintervaller og automatisk vinterkonservering, men bruker denne mye olje? Oljen er jo sinnssyk dyr... Sitér dette innlegget Link to post
NNX Svart 3.Juli.2015 Del på Facebook Svart 3.Juli.2015 Må nevne at e-tec'en er i tillegg 2 takter, altså mye mindre deler som kan gå galt og generelt en sterkere og sprekere motor. Usikker på hvordan det er med de mindre modellene, men de større motorene så kommer oljeforbruket an på hva den blir programmert til ved salg. XD100 programmert - da bruker den mindre olje, men kan kun bruke denne oljen XD50 programmert - bruker noe mer olje, men kan bruke flere billigere oljer. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 4.Juli.2015 Del på Facebook Svart 4.Juli.2015 Jeg har e-tec 150. Og tidligere 90. Og kan ikke si at oljeforbruket skremmer meg Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.