Pequod Startet 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2015 (redigert) Vel plassert i båten oppdager vi at vi har rotet bort nøkkelen inn til kabinen. Ungene er nå hjemme og leter etter den, men den synes sporløst borte. Noen som har en ekstranøkkel eller gode tips? Redigert 3.Juli.2015 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 3.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Må jo legge til at vi løste saken med å demontere hengslene på døra slik at vi fikk løsnet den og kommet inn i kabinen for å sette på hovedstrømmen, men vi kan jo ikke gjøre det hvert gang! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KongKing Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Jeg har en på båtnøkkelknippet mitt. Bruker aldri å låse kabinen så den kan du få om du vil. Ihvertfall låne inntil jeg selger båten... Kk Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 3.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Hadde forøvrig en litt stresset situasjon her også. Byttet til ny Simalube på pakkboksen og klarte å knekke gjengene på Simaluben. Dermed begynte det å piple inn vann jevnt og trutt i båten... Men etter utrolig mye mikkmakk med en liten kniv klarte jeg ål løsne restene og fikk skrudd på Simaluben. Men nå er det jo et stort hull i enden av den, istedenfor et lite. Det betyr vel at det kommer mye mer fett inn enn det det skal være? Er det skadelig på noden måte? Må jeg bite i det sure eplet å kjøpe en ny, eller kan jeg bruke den jeg har? Den er jo full! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 4.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Jeg har en på båtnøkkelknippet mitt. Bruker aldri å låse kabinen så den kan du få om du vil. Ihvertfall låne inntil jeg selger båten... Kk Vi skal ta en ny leterunde først, så sier jeg ifra! Takk for tilbudet! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Seilaren Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Hei. Jeg har en slik nøkkel liggende hos mine foreldre. De solgte nidelven for minst 10 år siden, men jeg har tatt vare nøkkelen. Kjekt å ha vet du... Kan sende den i posten når jeg er hjemme fra ferie.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
TasleT Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Hør med låsesmed? De fikser jo det meste av sånt. Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
Herman Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Er det slik at alle Nidelv 24 har identisk lås til kabinen? Det er jo betryggende... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.