Jump to content

Evinrude 35 hopper ut av gir ved belastning

Rikki Tikki

Recommended Posts

Som topic sier. Er det mulig å fikse dette? Eller er motoren kast? Dette er en 70 talls påhengsmotor. Jeg har evt en byttemotor som vistnok går ujevnt. Jeg har en teori om at dette er et coil problem hvor jeg i så tilfelle kan bruke deler fra nåværende problemmotor. Men om det er håp for motoren ønsker jeg å sette den i stand.

Trodde alle viste at man skal gire kjapt? Spesielt på påhengere. Det er ikkje cluch som på en bil. Det er absolutt ikkje bra å "pusse tenner". Har faktisk opplevd en gang å møte en som kom rolig sigende inn i havna og når han skulle bakke opp, så la han først hendelen bare pittelitt bakover og holdt den der sikkert minst 10 sekunder før han fekk satt den skikkelig i bakk. Stakkars påhengs, tenkte eg. Den der lever ikkje lenge. Ikkje for å henge ut personer, men eg synest det er skremmende mange som har alt for lite teknisk forståelse som har båt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...