Nils Einar_47815 Startet 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2015 Hei. Har en Uttern T55 bowrider med en Mariner 115 efi 4 takter. Gassen er meget treg(tung) under kjøring, den er så treg at jeg får ikke til å gasse trinnløst. Den er ikke treg når jeg gasser i frikobling, og heller ikke treg under giring. Etter bilder å bedømme har jeg funnet ut at jeg har en commander 4000/4500 gen II kontroll Noen som har tips om hva problemet er? Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 har du fått smørt opp alle wire og ledd som har tillhørighet med gass da ? bruk gjerne fett om du kommer til med det Sitér dette innlegget Link to post
Nils Einar_47815 Svart 4.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 Nei jeg har ikke hatt på noe fett. Er vel kun enden av wiren som festet til motor jeg kommer til. bør jeg demontere kontroll å smøre opp der noen steder? Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 4.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2015 kan være en fordel det og smøre den opp kontroll, om det ikke hjelper så prøv og bytte selve wire Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.