sblangga Startet 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2015 Har en hydrolift c31 fra 2005. Denne har doble yanmar installasjoner. I år har vi hatt problemer med at motorene kutter, eller, all strøm kutter. Det kutter som regel kort nok til at motorer ikke slutter å gå, men de stopper innimellom. Det er ingen sikringer som går. Har hatt den hos Hydrolift, de finner ingen feil... Noen som har en idé? Sitér dette innlegget Link to post
Dagsven Svart 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Hydrolift finner ikke feilen?????? Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 5.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2015 Sjekket at det er bra kontakt på alle koblinger? Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Jeg hadde samme problem. Da var det dårlig kontakt i bateri venderen. Byttet den og alt ble bra. Min konklusjon da og nå er: at det er en av få komponenter som kan gjøre det du skriver: all strøm blir borte, Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
sblangga Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2015 Da prøver vi å bytte den:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.