k1mbo Startet 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2015 Eg har en Garmin GPSMAP 298 som har tatt kvelden. Først var det den innbygde antennen, monterte og trakk kabel til ekstern, og dette hjalp en stund. Men nå har den slått seg helt vrang igjen. Noen som vet om eg kan kjøpe andre typer gps med ekkolodd som vil passe over ens med pluggen til en 298? Hadde håpt på å slippe å trekke alt på nytt. Evt noen som vet om det er mulig å oppdatere softwaren på en gps i håp om at det skal hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 1. På Garmin.com finner du info om FW oppgradering 2. Dersom du mener plugg til antenne, så fungerer den mot alle Garmin enheter. Det er standard antenneplugg. 3. Det kan være at det innebygde batteriet som skal ta vare på alle innstillinger må skiftes. Er du hendig kan du gjøre det selv ved å skru den opp. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Kan også være brudd i internkabling. Evt sjekk med belanor, ang reparasjon / bytteenhet Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
k1mbo Svart 19.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2015 Hvordan oppdaterer eg GPS`n? Er det noe måte å koble den til PC på? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2015 (redigert) en av disse muligens? http://priede.bf.lu.lv/ftp/pub/TIS/gps/pcwiring.pdf .. eller er det kanskje usb plugg på 298'en? Redigert 19.Juli.2015 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.