Helgejohansen12 Startet 6.Juli.2015 Del på Facebook Startet 6.Juli.2015 Jeg har en leyland BMC som skal være på 36 HK. Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut om dette er en 1,5 liter eller en 1,8 liter? Hvis noen vet om et sted der man får kjøpt deler til en slik så er det også interessant. Sitér dette innlegget Link to post
Arvor 20 Fish Svart 6.Juli.2015 Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Jeg har hatt en 1,8 som var oppgitt til 48hk. 1,5 skal være 36 hk. Vet ikke hvordan man kan se forskjell, men om du går inn på kdtrading sin sider tror jeg du kan laste ned manual på begge. Sitér dette innlegget Link to post
Helgejohansen12 Svart 6.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2015 Takker, da skal jeg prøve det ? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 8.Juli.2015 Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Dieselpumpe på 1.5 stikker ut på siden midt på blokka. På 1.8 sitter den foran ved registeret paralellt med motor Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 8.Juli.2015 Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Hei, Jeg har en Hanto 24 fot med en British Leyland BMC dieselmotor. I manualen som fulgte båten står det at motoren har 1,8 L sylindervolum og yter 36 HK. Stephan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.