quantumduck
On 1/29/2018 at 6:51 PM, Pinkvin said:
Men det var absolutt en "Grande finale" på sommeren 2017.
Men hva er verst? Dass eller motor? Kjør debatt!
Har hatt en pottetett dass en stund, men etter mange liter av hr. Mundins onde stedatter og innpumping av luft via tømminga (etter tips fra baatplassen.no), har det løsna. Takk og lov. En sommer tror jeg at hele dassen ble bytta nærmest tre ganger, med tilhørende kloakkinferno, etter noen klønete forsøk på å skru sammen ting som egentlig ikke var ment å passe sammen osv. Det er jo et helvete, men når motoren svikter er det litt mer surt, selv om man har seilbåt. Det blir liksom ikke helt like enkelt. Man kan ta det som en utfordring da, men på den annen side forsvinner litt marginer. I dag ville den ikke starte, men det hjalp å "reboote" blattiblattitronic laderen og la det stå en time. Antagelig har den fått hikke og kjøleskapet har dratt ned batteriet. Dog skjønner jeg ikke helt tegninga, siden jeg har separat forbruksbatteri og startbatteri. Jaja ... hvis det hele følger autopilotens eksempel, og fungerer prikkfritt i årevis av seg selv, etter hikke-sesongen for en del år siden, så klager jeg ikke!