Ulvis Startet 7.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2015 På 2005 Scand Tropic er det blanke sølv/chrome ringar rundt instrumenta (Volvo Penta) på 'carbon look' bakplate. Desse ringane er begynt å 'boble' og det hadde vore kjekt å friska dei opp, dvs må nok bytte. Eg antar at det er klistremerke. Bytte heile plata er vel neppe aktuellt. Nokon som veit kor eg kan få ta i slikt ? Sitér dette innlegget Link to post
Ulvis Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2015 Nesten... https://www.google.no/search?q=sticker+chrome+circle&biw=1803&bih=919&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=gIabVdixDcuqswHm_ZeQAQ&ved=0CBwQsAQ#tbm=isch&q=dashboard+bezel+adhesive+ring+vinyl&imgrc=_ Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 7.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2015 (redigert) Jeg synes du skulle fjernet disse ringene forsiktig med en plastskrape og sitrusrens og så vurdert om du trenger de? Tror det blir finere, mer moderne og gi et rent utseende uten disse klistremerkene. Karbonfilmen har jo fine avslutninger mot instrumentene uten disse ringene ser det ut som? Chrome-ringene er jo 'fake' og også litt 1990 synes jeg? * fjernet akkurat selv snart 20 klistremerker og oppslag fra salong, dashbord og vinduer.. Ble bra, roligere, lukter friskt sitron og er nå litt allergisk mot påklistra saker ;) Der det sitter hardt, går det fint å overtale de forsiktig med en barberblad/glass-skrape Redigert 7.Juli.2015 av Kaffelars (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.