Jump to content

Søker kaptein som kan kjøre min Westcruiser 32 Bergen-Tønsberg

Morten83

Recommended Posts

Hei.

Har kjøpt meg en Westcruiser 32 i Bergen som jeg trenger transportert til Tønsberg, Vestfold.

Jeg har ikke ferie i sommer pga. ferieavvikling og naturen til arbeidet jeg gjør så jeg har rett å slett ikke mulighet å hente den selv før evt. slutten av august begynnelsen av september. 

Dette er en båt som trenger en del oppgraderinger skjønhetsmessig, men skal i følge selger og hva jeg kan se selv (besiktiget båten nå i helgen som var) være i god teknisk stand.

Derfor vurderer jeg å betale en Kaptein som kan hente båten for meg.

Så, har du lite å finne på i sommer og kunne tenke deg å få betalt for en ukes tur rundt Norgeskysten ta kontakt.

Kontakt meg på telefon eller e-post: Mobil: 93898230 eller mokvamm@online.no

Du er:

En godt erfaren kaptein.

En god navigatør.

Tidligere eier eller eier av båt tilnærmet samme størrelse eller større.

Har god teknisk og mekanisk innsikt.

Tålmodig og sindig

Båten:

En Westcruiser 32.

32 fot

330 cm maks bredde.

Glassfiber

2x Ford Sabb på tilsammen 360hk

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Gratulere med Westcruiser,n, du har no fått deg utruleg sjødyktig båt nærmast i extremklassen :thumbsup: , den tar glatt turen rundt kysten med ei kjensle av at det er mannskapet som er begrensinga og ikkje båten. Har sjølv ein bare litt nyare utgåve 81 mod 37 f med samme motorar som du har. Har du spørsmål så bare ta kontakt. :smiley:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Tusen takk for det M/B Nordheim og takk for hyggelig prat på telefon. 

Nå har jeg vel funnet den jeg trenger til evt. transport. Vil takke alle som har vist interesse, mange hyggelige mennesker her på Baatplassen det er helt sikkert. 

Fortsatt god sommer folkens!  :smiley:

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a boat!"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...