Jump to content

Dieselpriser i Vestfold, Tønsbergområdet ?

WGM

Recommended Posts

Jarlsø Marina: 9:95 tror jeg. Han har EN-590 diesel sertifikat.

Endelig kan vi ønske velkommen til ny marina på Jarlsø. Foreløpig er det kun diesel, men bensin vil være tilgjengelig innen kort tid. Vi feirer åpningen med knallpris på diesel til 9.95 Velkommen til oss på Jarlsø Marina. Ps. Pumpene er åpne 24 timer i døgnet

Vallø Marina har alltid vært rimelig, vet ikke om de selger diesel eller MGO

Redigert av Windy37GM (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Har "alltid" fyllt på Vallø fordi de har hatt greie priser og antatt stor omsetning og er min nærmeste dieselpusher. Jeg vet heller ikke hva kvalitet de har, men Kaddene har fungert prikkfritt på suppa jeg har fått på tankene.

Den prisen på Jarlsø var jo WOW pris til å være sentrale Oslofjord. Mener å huske at de hadde rykte på seg for å være dyre. Er det nye eiere ?
Med den holdningen, gode priser og sertifikat på varene fortjener de jaggu et besøk !
Er det de som ligger styrbord like før innløpet til Vallø ?

Fyllte i Vrengen for en ukes tid siden, og da var prisen 11.36 om jeg ikke husker feil. Stavern syntes jeg som regel har ligget høyt. Vallø Marina har ligget under 10 kr ila de to siste ukene.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...